Algemene Ledenvergadering 2016 - terugblik en vooruitkijken

19 maart was het weer zo ver, tijd voor de jaarlijkse algemene leden vergadering van de NLLGG. In een bewogen jaar hebben een aantal bestuursleden aangegeven niet langer verder te willen als bestuurslid. Daarnaast was het gelukkig mogelijk om voorafgaand aan de vergadering alvast vier nieuwe bestuursleden voor te stellen in de nieuwsbrief. Bovendien heeft de voorzitter aangegeven na zijn derde periode zichzelf opnieuw verkiesbaar te stellen. Alle vier aspiranten en de voorzitter zijn tijdens de ALV benoemd in het nieuwe bestuur.

Jaarverslag 2015
Ook is voorafgaand aan de vergadering het jaarverslag afgerond en ter goedkeuring aan alle leden gestuurd. Het jaarverslag is terug te vinden op https://nllgg.nl/jaarverslag/2015. Tijdens de vergadering zijn alle vragen beantwoord en is door de ALV goedkeuring gegeven over de cijfers van het afgelopen jaar. Ook is vast vooruit gekeken naar de plannen voor het komende jaar waarbij diverse initiatieven besproken zijn. Plannen met betrekking tot de bijeenkomsten, buurtlinux en de verdere verbetering van de ledenadministratie en communicatie zijn besproken en de wensen en eisen van de leden zijn aan bod gekomen.

Voor 2016 gaat het bestuur zorg dragen om deze wensen en eisen verder in kaart te brengen en mee te nemen in de verdere ontwikkeling van de vereniging.

Tags:

Filtered HTML

• Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
  • Toegelaten HTML-tags: <a> <p> <br> <h2> <h3> <h4> <em> <strong> <del> <cite> <blockquote> <pre> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst.